Sambo eller mamma?

Nu när ja har flyttat ihop med Johannes har jag tänkt på en sak...när man flyttar ihop verkar det allmänt vara så att man blir som en mamma åt sin kille...jag har hört flera säga det innan men jag insåg inte att det skulle förändras så när man flyttade ihop :p...man tänkte att alla andra utom jag...jag kommer då inte behöva tjata på min kille...trodde jag ja :)...men man märker att man mer och mer blir som en mamma att det nästan är läskigt...å inte hjälper det heller att man säger till om saker de ska göra heller...visst jag är inte perfekt och gör allt precis som Johannes vill men...känns som ja måste hålla koll på det mesta här för annars glömmer Johannes för han kan vara rätt disträ...undrar om det är så för de flesta tjejer eller bara dom som ja ha hört prata om det...vad vet jag

Nä nu ska ja sluta gnälla...det finns faktiskt många bra sidor med å va sambo åxå :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror det är ett typiskt fenomen.. Typ för alla tjejer att vara så och för alla killar att vara som barn ;)

2009-02-20 @ 23:50:23
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0