Stressad

Idag är jag väldigt trött...å börjar känna mig väldigt stressad över allt som ska göras...vi har bara tre veckor på oss att göra en forskningsplan och en inlämningsuppgift som är en analys av två intervjuer som vi inte fått än...å så ska vi hinna läsa en tjock engelsk bok...plus att ja inte hunnit läsa boken som vi ska ha läst för forskningsplanen...ja fattar inte hur ja ska hinna allt...det känns inte kul nu :(...så ska man ju egentligen fundera över sin c-uppsats samtidigt me ja hinner nog inte kolla på det än känns det som...vi har fått tilldelade handledare nu iaf så vi får väl se när ja ska träffa honom...jag är rätt nöjd med den ja fick än så länge men vi får väl se hur ja tycker sen när ja har träffat honom å hunnit diskutera med honom om hur ja ska göra

Idag när jag gick till skolan var det minus 23 grader så det var bara att pälsa på sig å dra på sig täckbyxorna....usch det är inte kul å behöva gå ut när det är så kallt

Idag är ja själv hemma för Johannes åkte på Medarbetardagar imorse å dom ska vara där till imorgon...dom ska sova där åxå fastän dom är här i Luleå...ja får klara mig själv i kväll alltså men det ska ja nog klara =)



Kommentarer
Postat av: Ida

vaa? du var ju söt på korte, dummer ;)

2009-02-20 @ 20:35:10
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0