Fest och utgång

Igår så var jag och Ida på klassfest...det var ett tag sen vi var det nu...nämligen förra året vid den här tiden...

Dagen började med att jag och Johannes åkte till EM å kolla om dom hade några bra möbler till vettiga priser...å det var lite svårt att hitta såna för det är ju så dyrt där men vi hitta en fin hylla som vi funderar på att köpa som hade nedsatt pris...men vi måste ha en släpkärra om vi ska kunna frakta hem den om vi skulle köpa den...så vi får se hur det går med den saken...

Sen så åkte vi till Inpuls å träna lite...den här gången bara träna vi kondition å idag har ja ont i benen :p...

Efter det så träffa ja Ida å vi kolla i lite affärer å självklart glömde ja gå till Systemet innan de stängde...efter alla var klara med sina inköp gick vi till restaurangen Thai Thai i stan...man blev väldigt överraskad när man gick in där...det såg ut som en turistort i Thailand...det var väldigt mysigt där...ja åt friterad kyckling å till efterrätt dela vi på en banana pancake...det var god mat fast dom hade på nån sås på pannkakan som de kunde hoppat över :p

Sen åkte vi hem till oss och spela lite guitar hero å sådär...efter ett tag kom Johannes kompis Ulle åxå...

Efter ett tag så skjutsa dom oss till Karin och Jakob där festen var...efter nåra timmar hos dom så bar det sen av till STUK å som tur var så var det inte så lång kö...för det var hemskt blådigt å kallt väder igår så man ville inte vara ute nån längre stund...å så är det ju inte så kul att stå och trängas i en kö heller

Där inne så tog jag en drink å vi dansa lite å så satte ja å Ida oss...å vad händer då? Jo två killar börjar prata med oss å den ena ä lite väl närgången tycker ja å när han tar mig på låret känner ja att ja inte vill vara där så Ida frågar om vi ska gå å dansa å han där killen tror att han ska följa med oss å dansa men vi skynda oss ifrån honom =)...snopet för honom

Vi var väl inte där så länge utan vi gick hem till mig å spela lite mer guitar hero där mitt i natten....man kanske borde tänkt lite mer på grannarna :p...å så tog vi det bara lugnt å vänta på att Henrik skulle hämta Ida

Idag känner ja mig väldigt oproduktiv :p...jag har inte läst nånting eller kollat efter info till C-uppsatsen eller nåt...känns ju inte så bra kanske men ja orkar inte...känner mig så trött å orkeslös idag...Johannes håller på å sätta ihop ett surroundsystem just nu som han köpte på elgiganten förut


Min och Hannas drickor snyggt uppradade på Juldagen...hade inget kort från igår...inte heller något på mig och Ida på den här datorn för ja sitter vid Johannes dator just nu...så det här får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0