Väckt tidigt

Idag vakna jag av att det ringde på dörren vid halv nio...det var ju inte världens roligaste sätt att vakna på kan ja ju säga...ja undra ju vem det kunde vara å tänkte att det kanske va gubben från Jehovas vittnen som kom hit igår :p...ja ä ganska dålig på å få iväg såna där...vet inte riktigt vad ja ska säga...men det var faktiskt första gången i mitt liv som ja har varit med om det vad ja kommer ihåg iaf...men ja fick iaf en tidning å så sa han att han kunde ju komma tillbaka så kunde vi prata om det som står där i nån gång...så nu kommer ja väl inte våga öppna dörren nåt mer när nån ringer på :D...

Men jag gick iaf å öppna i morgonrocken å det var inte Jehovas vittnen utan från en rörfirma för dom skulle byta ventiler på våra element...så det var ju tur det...men då var det ju lika bra att gå upp då så det blev väldigt tidigt å gå upp för mig idag alltså...brukar ju gå upp vid tio typ :)...men det är ju lika bra att sätta igång så man kanske hinner göra lite skolgrejs

Det är väldigt fint idag ute...solen lyser å snön gnistrar :)...men det är tio minus så det är ju inte så trevligt :p...

Nu är det snart alla hjärtans dag åxå...undrar om johannes kommer ihåg det? :D...ja ä inte så säker på det faktiskt


Jag kanske borde ha en sån på dörren :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mkt :)

Hihi, hoppas Johannes kommer ihåg alla hjärtans!

2009-02-11 @ 17:00:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Giulia

Japp, Analeigh var väldigt bra, skit sööt! :)



Kram,

giulia

2009-02-12 @ 18:41:30
URL: http://giuliaburman.blogg.se/
Postat av: Giulia

Sv: Hej! Ja gud, den àr jàttebra och jàttehemsk!! Jag àr i slutet nu, sen vill jag làsa asyl, har du làst den?



Fòrresten, làste du artikeln om den riktiga Mia i Expressen eller Aftonbladet hàromdagen?



Kram,

Giulia

2009-02-14 @ 21:47:22
URL: http://giuliaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0