Mycket att göra

Imorse gick jag upp 9.30 å just när ja hade kommit upp å skulle äta frukost hörde jag att nån var vid dörren å så hörde ja röster så ja blev fundersam över vilka det kunde vara...om det var några som gått fel eller så...men sen så öppnades dörren å det var Johannes å hans handledare...ja gömde mig så inte handledaren skulle se mig för ja hade ju som sagt precis kommit upp å hade bara morgonrock på mig :p...Johannes hade visst glömt nån jacka hemma som han behövde så han var å hämta den...

Idag tänkte jag skriva lite på en uppgift till Kognitionsvetenskapen...ja vill verkligen bli klar med de där uppgifterna nu så ja kan fokusera helt på vad ja ska skriva för C-uppsats å den här kursen om metod som vi har nu...igår fick ja böckerna till den kursen så dom borde ja ju börja läsa snart åxå...det är mycket man borde nu :p

På söndag kommer mamma hit å vi ska städa min gamla lägenhet...men först måste ja ju flytta klart mina grejer åxå...det är lite grejer kvar där borta faktiskt...

Vi tänkte försöka köpa en soffa i helgen åxå...får se om vi lyckas...men det får vi väl hoppas att vi gör...nån bra borde de ju ha iaf tycker man

 
Så här stilig var Johannes på sin examen =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Stiligt värre!



2009-01-23 @ 11:24:46
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0