Norskar är väldigt rädda för svininfluensa

Som jag redan skrivit så ska ja ju inte jobba nåt mer i sommar enligt mitt schema...men imorse ringde dom vid nio å undra om ja eller Helena kunde komma till Charlottenberg...så det var bara å masa sig upp då...ja skulle egentligen klippa mig idag men Helena skulle klippa sig imorgon så då kan vi ju byta tid då...

Det verkar som att norskar ä väldigt rädda för svininfluensan för det är väldigt många som köper handdesinfektion och desificerande våtservetter...det är slut på den lilla storleken redan...å det är i princip endast norskar som köper det åxå...så de verkar väldigt rädda för den influensan de...

Vi ska ju till London i Augusti vi å där är det ju mer spritt än det är här så vi får väl se om man blir smittad eller klarar sig...men ja ä inte så orolig över det...om man får den så är det väl inte så farligt...det är ju inte så trevligt säkert men risken för att man ska dö eller så ä ju väldigt liten om man inte är gammal, småbarn eller redan är sjuk

Nu blir det ju ingen gympa för mig idag heller då eftersom ja slutar sex...så det var ju synd då men...det var väldigt längesen ja va på den...säkert en månad sen eller nåt...men det är inte mycket att göra åt


Kommentarer
Postat av: Ida

Ahaa, haha.. vilket missöde, är ju redan nog blött i den ;)



Hehe, svininfluensan. Det första jag tänkte då jag börja känna mig krasslig i halsen var - Hjälp, svininfluensan :P

2009-07-28 @ 16:38:57
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Joo, det är roligt :) Vi åker den 31 augusti :)

2009-07-30 @ 11:59:57
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, det var mycket härligt! Det är Henriks pappas vespa som vi har fått låna nu i sommar :)

2009-08-06 @ 22:51:16
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0