På jobbet igen

Nu ha ja vart ledig ett tag för Johannes var å hälsa på å då ville ja ju inte jobba heller...senast ja jobba var onsdan innan festivalen...å på kvällen där kom Johannes...men nu har han åkt hem då igen å det är ju väldigt tråkigt tycker jag =(

Så idag sitter ja här igen i Charlottenberg å jobbar...å tydligen är det min sista schemalagda vecka...å Helenas åxå...å tydligen tänkte inte chefen säga det utan vi skulle väl märka det själva eller nåt :p...för eftersom vi inte fått nåt mer schema fråga mamma henne om det förra veckan å då sa hon att hon inte hade lagt in oss nåt mer...så vi är väl jour nu då...det känns ju lite jobbigt då men det är inte nåt å göra åt...det blir inte mycket pengar i sommar då =(....så på lördag kanske ja jobbar min sista dag då

När Johannes varit här så har vi: varit på zoo i Charlottenberg, shoppat, varit på arvikafestivalen, träffat kompisar till mig, fiskat, varit hos mormor å morfar, varit på Liljenäs, badat, varit på bio å varit i Göteborg...ja kanske glömde nåt men det är det ja kommer på nu...

I natt har ja inte sovit så bra för en stund efter jag hade lagt mig började ja få jobbiga kramper i magen...det gjorde verkligen fruktansvärt ont...det kändes som nån vred om en kniv i magen på mig eller nåt å det är ju inte så trevligt...ja var tvungen å bita i kudden :p...å när det blev bra å ja höll på å somna så kom det en "attack" igen...men men till slut försvann det...men då kommer ja nog somna fort i kväll iaf...å det är ju bra det för ja börjar åtta imorgon å eftersom ja jobbar här åker vi väl 7.15 eller nåt...suck!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ajdå, stackars magen. Låter som att du och Johannes haft det bra när han varit ner iaf :)



Henrik jobbar på sommardagis!

2009-07-13 @ 21:16:18
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

tack sötis :)

2009-07-14 @ 22:01:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0