Mors Dag

Igår var det ju Mors Dag och då åkte jag och Johannes till Kalix så att vi var där fyra...då hade hans föräldrar bokat bord på Vikingen...jag tog en hamburgare så det blev inget avancerat för mig...inte för nån annan heller...de andra åt pizza å hamburgare åxå så...men det är iaf en hemmagjord hamburgare  =)...alla blev typ supermätta sen...

Efter maten så åkte ja å Johanneså kolla efter en morsdags-present på Coop för ja undra om Johannes hade köpt nåt men det hade han inte för han brukar inte göra det men eftersom ja då fråga så tyckte han att han borde det...så ja föreslog blommor men det tyckte inte han va nån bra idé så han köpte godis i stället å ett kort...å det funkar ju bra det med =)

Sen så åkte vi till hans föräldrar å åt tårta...Johannes pappa fyller ju år till veckan åxå så han blev firad samtidigt...efter tårtan så blev magen verkligen proppfull
 
På kvällen åkte vi en sväng till Ida och Henrik så jag fick träffa henne en sista gång innan ja åker till Arvika

Igår var det verkligen somrigt...typ 27 grader i skuggan =)...det var härligt

Vi sov även över där för Johannes hade bilbesiktining i Kalic halv tio imorse...men jag orkade inte gå upp då så ja låg kvar tills Johannes kom tillbaka

När vi åkte tillbaka till Luleå så åkte även Robban med...vi åkte till Max å de köpte mjukglass å ja gick till OK å köpte en Daim-strut för ja ä inte så mycket för mjukglass...så kolla vi på lite bilar åxå...eller dom titta å ja följde med rättare sagt :p...så laga Johannes ett stenskott åxå

När vi kom hem så märkte ja att ja hade haft på datorn hela tiden vi varit i Kalix...ganska onödigt :p...

Så nu har ja tagit en tupplur för ja va så trött å så ha ja skickat in uppsatsen till Anita igen så får ja se vad hon säger denna gången :p...hon hittar säkert nåt mer fel...det skulle inte förvåna mig



Vi åt schwarzwaldtårta igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0