Nu är jag godkänd =)

Idag har jag packat eftersom det bär av till Arvika imorgon...men det känns som jag ha glömt en massa för ena väskan blev bara halvfylld...nu har ja ju en större resväska än ja hade förut så det kan ju bero på det..men det känns verkligen som att ja måste ha glömt något...jaja ja får väl se om ja kommer på nåt under kvällen...

Jag har även varit till Universitetet å lämnat tillbaka de sista böckerna...nu behöver ja inte dom nåt mer...ja fick nämligen ett mail från examinatorn med länkar till nästa steg i processen å eftersom det inte var så tydligt så var ja tvungen att skriva tillbaka och fråga om jag var godkänd nu å svaret jag fick var: YES!...så det känns ju väldit bra =)...ja som trodde att ja skulle få tillbaka uppsatsen med mer fel att rätta...så då har ja konverterat mitt word-dokument till en pdf-fil och skickat in...ja va tvungen att göra det fyra gånger för en del text hade hoppat ner i pdf-filen å så...men det gick ganska bra ändå...sen så skicka ja in den å nu är det väl bara å vänta å se när den kommer bli publicerad...det känns väldigt kul faktiskt....det känns som att man har åstadkommit något å jag är faktiskt stolt över att vara färdig nu...ja har faktiskt varit lite duktigare än en hel del i våran klass...typ hälften hade ju inte hunnit klart till opponeringen så...

Det känns väldigt tråkigt att behöva lämna Johannes nu men det är som det är...det går inte å göra så mycket åt...ja kommer sakna honom så fruktansvärt mycket...men imorgon åker jag...synd bara att han skulle jobba idag så vi inte ses i kväll...men han ska skjutsa mig imorgon iaf

Å på fredag börjar jag ju jobba åxå...heldag i kassan...suck...det kommer att bli tungt :p...sen så är det nog tyvärr så att ja måste åka en del till Charlottenberg å jobba...det är jobbigt att behöva pendla...å så måste man ju lära sig ett nytt ställe å så ä ja inte så väldigt bra på norska...sen så måste man även räkna ut växel på norska pengar...å det gör man på en miniräknare :p...jaja det är ju alltid pengar...man ska väl inte klaga


Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan! ahhh vad härligt att du äntligen fått godkänt på ditt examensarbete! Kan tänka mig att det känns så skönt! Lite avis är jag men min tid kommer! Hälsa Arvika!

Kram från Maja

2009-06-03 @ 09:25:57
URL: http://majalenasofi.blogg.sese
Postat av: Ida

Jodå, de var ganska trevliga :) De pratade lite med oss och så..

2009-06-04 @ 23:57:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0