Publicerad på nätet

Nu finns min C-uppsats ute på nätet så alla kan läsa den...det känns lite konstigt faktiskt att den ligger där...ja ha även upptäckt ett litet fel så här i efterhand å det är att innehållsförteckningen inte stämmer för en grej...ja fattar inte hur det gick till för jag tyckte verkligen att ja kolla igenom det där innan ja skicka in uppsatsen...men men det är inget att göra åt nu...nu ligger den där å det går inte att ändra...men man känner sig ganska stolt när man ser den faktiskt...det änns som jag har åstadkommit något =)...dessutom kolla ja nu vad ja fick för resultat å ja fick VG! Det trodde ja aldrig

I natt drömde ja en jättekonstig grej...ja drömde att ja va med Johannes uppe i vår lägenhet å ja hade med min cykel av nån anledning...å då sa han att han skulle sälja den å det ville ju inte jag för ja ville ju ha kvar den men då sa han att han hade rätt att göra det nu när vi är sambor eftersom den då var samägd å så blev han jättearg på mig...men jag visste ju att det inte var så men han ville inte lyssna på mig...haha =D...det var en väldigt konstig dröm

Igår när ja låg ute å läste så upptäckte jag även att mina solglasögon har gått sönder...ja förstår inte vad som har hänt för jag har haft dom i ett hårt fodral när ja inte har använt dom...så nu måste ja köpa nya såna åxå =(...ja skulle även behöva köpa nya somamrskor för dom ja ahr ä så slitna å en massa andra grejer men ja får väl se vad ja har råd med...tur iaf att ja inte behövde göra ett nytt pass i år...mamma hade läst fel så detgick inte ut förrän om två år =)

Det här inlägget blev visst lite av en blandad kompott...ja känner inte att det finns en röd tråd men ni får försöka stå ut med det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0