Roadtrip till Charlottenberg

Nu har jag varit här i Arvika nästan en vecka...ja kom ju som sagt hem i onsdags

På torsdan bara tog jag det lugnt å gjorde inte så mycket...

Sen på fredan var det bara att åka till stan å jobba mellan 9.15 till 18.00...det var riktigt jobbigt kan ja ju säga...ja ha ju vänt på dygnet lite på senaste tiden så det var svårt att somna på kvällen innan å så skulle ja ju upp tidigt på morgonen...å ja ä ju inte van vid att jobba nu heller så en heldag med bara kassa kändes tungt...men Helena var säll å bytte med mig på förmiddan så ja fick plocka lite varor så det inte bara blev kassa för mig...efter dagen var slut så var ja trött å hade ont i ryggen...å ja kände mig helt slut som att hjärnan va helt tom eller nåt

På lördan kom Emelie hit å hälsa på å vi prata lite om Lndon för hon har varit där och jag ska dit med failjen i augusti...hon åkte hem vid lunch å sen tog ja det bara lugnt resten av dagen...

Igår så åkte familjen+Patrik en sväng till Charlottenberg för jag har aldrig kört dit förut och behövde kolla läget lite eftersom ja ska jobba på Apoteket där ibland i sommar...ja vet ju inte hur mycket å så än eftersom ja inte fått nåt schema än...men då fick ja iaf se vart Apoteket ligger å vart man går in å hur man går till järnvägsstationen därifrån å även vart busskurerna är...för ja ska antagligen åka tåg å buss dit förutom när ja jobbar nån lördag då det inte går så mycket tåg och bussar

Idag har ja mest bara läst...ja håller på å läser "Emma- Mias dotter"....ja ha faktiskt nästan läst ut den nu =)....dessutom ringde de å fråga om ja kunde jobba på onsdag i Charlottenberg mellan 8 å 17.30 å ja sa att ja kunde det så det blir premiär på att jobba där då...det känns lite nervöst för ja ha ju aldrig jobbat där å ja känner inte de som jobbar där...eller en känner ja iofs men inte de andra...å så måste man lära sig att räkna ut kurs på norska pengar...men det borde ju gå bra

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul åka till London! Det kommer säkert gå jättebra i Charlottenberg, du är ju bra på matte ;)

2009-06-08 @ 20:44:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0