Sova på soffan

Nu har det ju varit så varmt om dagarna å det dröjer ju kvar sig inomhus även på kvällen i mitt rum för det ligger ju på övervåningen...så i natt å förra natten så sov ja i andra rummet där uppe med balkongdörren öppen...i mitt rum var det ju 28-29 grader å det är inte så skönt att sova i sån värme :p...å det går ganska bra å sova på soffan åxå fast ja ä lite längre än den när ja ska ha kudde....det blir nog soffan i natt åxå eftersom det är så varmt ute

Idag är det ju även gympa...å det kommer bli fruktansvärt varmt...får se om man orkar eller om man svimmar av värmen :p....synd att det inte finns någon skugga alls där vi är :p

Idag har det varit en del söta ungar inne åxå å pratat med mig...en berätta att han åxå har en kassaapparat å en egen affär hemma....å en liten flicka frågade mig först vad jag hette å så sa hon att hon hette Sara å sen kom hon med den söta kommentaren: "Du va fin"...så gulligt =)...å sen var det en annan flicka som berätta för mig att dom skulle till stranden å ja sa att ja åxå skulle vilja det å då sa hon "men du måste ju jobba"...å det var ju väldigt sant =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0