Det går trögt med skolarbetet nu

Alltså idag måste jag säga att jag inte är bra på att göra skolarbete :p...jag hittar en massa andra saker att göra här på internet...men ja ha iaf gjort klart de två SPSS-uppgifterna som vi skulle skicka in den här veckan så något har jag ju gjort iaf...igår så skickade jag även in den sista uppgiften i kognitionsvetenskapen så nu är den kursen klar...ja tänkte ju även att ja skulle börja med hemtentan idag när jag hade gjort de där uppgifterna men ja ha inte börjat än...det finns som sagt en massa annat att göra :p...ja ha även tvättat lite idag igen...

Ja ha skickat ett mail till Friends i veckan å frågat om de bygger sin metod på någon psykologisk teori åxå men ja ha bara fått till svar att frågan skickats vidare till någon som kanske vet...men ja behöver verkligen veta det så att jag har någt att skriva om i mitt teoretiska ramverk...annars kanske ja måste skriva om något annat å då vill ja ju gärna veta det i tid...så ja känner mig lite stressad över det...

Snart kommer Johannes hem å då ska vi göra mat å så...får se om ja har mer lust att göra skolgrejer efter det :p...förmodligen inte men man kan ju hoppas

Imorgon tror jag att ja ska in till stan en sväng och kolla efter en resväska som inte går sönder när man flyger med den :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0