Tvättat

Idag har jag inte gjort så mycket som vanligt...har tvättat två maskiner tvätt...ja klarar inte av mer när ja ä själv...det är så tungt...så våran tvättkorg ä fortfarande ganska full :p...men nu kan man iaf stänga locket =)...ja boka tvättid på fredag åxå så det ska ta lite mer på den där högen...ja tycker faktiskt det är lite läskigt att gå å tvätta för tvättstugan ä i källaren i ett annat hus å då tänker ja att det ska komma nån å slå ner mig eller nåt...ja vet att det antagligen inte kommer göra det men ja blir lika rädd för det...varje gång ja hör nåt ljud så ökar pulsen :p...

Annars har ja skicka in en hemuppgift i kognitionsvetenskapen och läst till den sista....ska bli skönt när man är av med dom...

Imorgon ska ja träffa Ida å vi ska försöka göra klart SPSS-uppgifterna...får se hur det går :p...

Snart är det Desperate Housewives på tv =)


Kommentarer
Postat av: LaMari

Å,vad bra att du i ditt inlägg påminde mig om tvättstugan! Har nämligen inte bokat nån ny tid och det är jättesvårt att få en tid i bvår förening.

Ha en bra kväll!

2009-03-17 @ 20:54:58
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/
Postat av: Ida

Förstår om du blir rädd nere i tvättstugan.. Verkar kusligt :)

2009-03-17 @ 22:10:11
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: LaMaril

Hej igen tjejen,



Har du varit in till Blogg Design nån gång?

Det är en sida som jag kan rekommendera faktiskt.

Du kan skriva om det du vill ha hjälp med i ett forum och där får du hjälp med det du vill ha.

Gå in och kolla. Jag har en länk hos mig.

2009-03-18 @ 13:51:36
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0