Ja undrar ja hur det kommer att gå med C-uppsatsen

Idag har jag försökt att hitta utvärderingar av Friends men det var inte lätt kan jag säga...jag har nu hittat två stycken och det räcker nog inte för en analys tyvärr :(...just nu känns det lite hopplöst med den här C-uppsatsen...antagligen måste ja byta ämnet :p...eller iaf program att utvärdera...ja ha skickat ett mail till min handledare så får ja se om han har nåt bra å säga om hur ja ska göra...ja hoppas verkligen att det reder ut sig snart...tiden går ju liksom...man måste ju va klar med ett första utkast i början av Maj för att kunna vara med på opponeringen å bli klar innan sommaren

Nästa vecka ska ja ju åka hem åxå så då kan jaju inte göra sånt som ja måste göra på skolan...som att få tag i artiklar som man annars måste betala för å låna böcker å sådär...men ja hoppas att det kommer att gå bra...men just nu känns det inte bra över det där...känner mig väldigt stressad

I kväll så jobbar Johannes så ja sitter här själv...

I morgon så ska vi ha inflyttningsfest så vi ha handlat en massa onyttigheter idag =)...ja kan ju säga att ja inte riktigt har lyckats att hålla händern borta från godispåsen =)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0