Ska sätta igång med skolarbete...snart =)...

Idag tänkte jag gå upp nio men jag låg kvar en halvtimme för jag var så trött...alltså ja vet inte hur ja ska komma upp i tid nu om morgnarna när ja inte måste till skolan...ja kommer ju typ vända på dygnet eller nåt...men ja får väl försöka ha discplin...måste försöka börja med skolgrejs snart åxå...tänkte ta å göra på en uppgift ikognitionsvetenskapen som ja har kvar sen i höstas :p...har liksom inte hunnit med...men nu är det bara två kvar iaf =)...å den ena ha ja skrivit en del på redan...hoppas inte den sista ä skitsvår...ja vill verkligen få undan dem nu så ja kan fokusera på spss-uppgifterna å hemtentan å sen uppsatsen...det är så mycket att göra men man vill ju bara kunna fokusera på uppsatsen men det går ju inte...å så kommer ja säkert få göra om analysen av intervjuerna åxå =(...

Idag bråkar grannarna igen...ja tycker verkligen synd om dom...dom bråkar typ varje dag å ja hoppas verkligen inte det är misshandel eller nåt inblandat för ibland låter det som dom slänger saker omkring å det dunkar i väggarna...man hör att dom skriker å att det är en kvinna som gråter ibland...man undrar ju om man ska ringa polisen eller inte...

Idag ska jag även tvätta lite...har sista paret strumpor på mig idag så det behövs :p

Idag är det ju fredagen den trettonde igen...det var det ju förra månaden åxå...


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jo jag vet att det är det starkaste, men de hade inget annat :P



Nää, jag kunde inte riktigt vara så där länge som vissa andra på festen, skulle ju upp och plugga.. Blev bara till 2 för oss.. var nog trött då dagen efter :P



Vad har ni gjort i helgen då?

2009-03-16 @ 13:30:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0