Våffeldagen

Idag har jag läst klart en bok som ja va tvungen att lämna tillbaka till biblioteket idag...ja ha ju inte läst hela då men ja ha försökt skumma igenom det som jag ansett vara viktigt för min uppsats å det fanns en hel del intressanta saker där som ja hoppas ja får användning för...

Sen så ha ja tvättat igen å lämnat tillbaka den där boken...å när ja va där så passa ja på å låna nåra till böcker...ja har alldeles för många lånade böcker här hemma men ja hoppas att något är användbart iaf...ja ha även lånat en bok från Umeå universitet som grundaren av Friends har skrivit å den borde ju va bra å läsa eftersom ja ska skriva om Friends...

Så var ja å handla mat åxå å tänkte hämta ut ett paket...men självklart glömde ja ju ta med paketavin då

Sen när Johannes kom hem så åkte vi till stan för å äta...för vi tänkte se om det var nåt ställe som sålde våfflor idag när det var våffeldagen...men det enda stället som ens hade haft det var Åhlens å dom hade slutat med det för dagen när vi kom dit...så det blev tyvärr inga våfflor för oss idag :(...men men det kan inte hjälpas...vi gick iaf till Exotic å åt trerätters :)...

Jag har hunnit skriva på min hemtenta idag åxå men ja ä inte klar än :(...att det ska gå så segt...


Kommentarer
Postat av: elina

Hej,

Vilken mysig blogg, jag lägger till dig på bloglovin.

Om du vill, gör detsamma, annars kan du ju bara titta in min blogg!

Kram!

2009-03-25 @ 20:27:16
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0