Äntligen fått svar

Nu har min handledare äntligen gått igenom min uppsats igen och den här gången fick jag bara 26 kommentarer så det var ju bra...jag fick svar från honom 00.18 i natt så ja hoppas verkligen inte att min mail gjorde så att han kände sig tvingad och sitta uppe hela kvällen och gå igenom min uppsats...ibland undrar jag om han sover på sitt kontor eller nåt =D...i mailet skrev han "Det är sällan jag ser ett manus med så få fel!" så det känns ju kul iaf =)...så nu har ja gått igenom hans kommentarer och rättat till uppsatsen så jag funderar på om jag ska våga skicka den till examinatorn igen...det är ju en sak som jag inte ändrat för att min handledare säger att somhan sagt att det ska vara ska det vara men examinatorn säger en annan sak...det är verkligen inte lätt å veta hur man ska göra när alla säger olika :p

Idag gick jag upp halv tolv...alltså jag är så slö så ja fattar inte vad det är med mig nu för tiden...ja ä så trött hela tiden även fast ja sover länge...ja förstår inte att man kan bli så trött av att göra ingenting...igår va ja tvungen å ta en tupplur mitt på dagen fastän det enda jag hade gjort var att sitta å läsa en bok...kanske beror på att ja satt i sängen som ja blev så trött vad vet jag

Idag är det tråkigt väder ute åxå för det är mulet å det har regnat på morgonen antar jag för det är blött på backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0