Det är jobbigt att vänta

Just nu har jag inte så mycket att göra eftersom jag bara väntar på att min handledare ska kolla igenom min uppsats igen nu när jag har rättat till det examinatorn har påpekat...men till skillnad från annars så är han väldigt seg nu...han brukar ju vara jättesnabb med att göra klart allt hela tiden...men inte nu när ja verkligen vill ha tillbaka det snabbt...han kan ju ha annat å göra nu då men det är sååå jobbigt å bara gå runt å vänta....

Sen så har ja funderat på det här med resa hem...ja kolla på SAS hemsida å det verka som dom hade några ungdomsplatser kvar fortfarande...men det ska ju kunna passa ihop med tåg åxå...ja vet ju inte hur länge ja måste vara här å om ja måste lämna in nåt papper eller nåt så ja måste va här...men ja kanske kan beställa å sen skicka pappret på post eller nåt? Vad tror ni?

Jaha så vad ska ja göra idag då? Jaa ja har då ingen aning...

Igår sorterade jag och slängde en massa papper så det är ju redan gjort då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0