Har skickat in uppsatsen!

Nu har det varit väldigt hektiskt och jobbigt en period med uppsatsen...min handledare ville ha in den senast idag för att kunna läsa den och ge kommentarer innan den ska in till examinatorn på onsdag. Så igår satt jag 15 timmar med den! Å dagen innan det typ 10 timmar...Jag hade bestämt mig att jag skulle bli klar igår så då skulle jag banne mig bli det åxå...nu blev den ju inte så bra då kanske som den skulle kunna bli om ja börjat skriva på den lite tidigare...i resultatdelen ha ja ju inte skrivit med några referenser än tex :p...å sidnumreringen lyckades ja inte få dit som den skulle va...numreringen ska ju böraj med inledningen å ja vet inte hur man gör det...jag vet hur man gör så att det inte är något nummer på första sidan men sen vet ja inte hur man gör om fler sidor inte ska ha nummer...dessutom så hade jag inte med den viktiga bilagan som måste vara med som jag bävar inför att göra för jag förstår inte riktigt hur det ska gå till :p

Det kanske inte är så kul för er att läsa om mina uppsatsproblem men ändå =)

Tänk vad gott jag sov i natt då...de andra nätterna har ja sovit så dåligt å bara legat å funderat på uppsaten innan ja skulle sova så ja inte somna så fort...men i natt så tog ja sovmorronb till 11.15 å det var såååå skönt kan ja säga

Idag har jag och Johannes varit i Kalix för hans mamma fyllde år...vi blev bjudna på mat på Vikingen å det var väldigt gott...ja åt entrecot (eller hur det nu stavas) å strips...sen så satte Johannes ner priset på sin mc som han har försökt sälja väldigt länge nu...å då ringde det en nästan med en gång så han kanske får sålt den imorgon å det vore väldigt bra för det är ju ganska onödigt att den bara står där i hans föräldrars garage

Jag invigde även min nya tunika från Halens idag å den är jag väldigt nöjd med faktiskt...men klänningen som ja köpte därifrån satt verkligen inte bra så den skicka ja tillbaka :p...

En sista sak som ja tycker är väldigt dum är att igår var det ju strålande väder å 17 grader i skuggan å t-shirtväder å ja va tvungen å sitta inne å skriva hela dagen...men idag när jag var lite ledig då var det mycket kallare å inte alls lika skönt ute


Tunikan jag invigde idag

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fin tunika! Visst är det störande när vädret är strålande då man ska sitta inne? suck..

2009-05-03 @ 13:37:29
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0