I stan en sväng

Idag tvingade jag upp mig halv tio...det var ganska jobbigt eftersom att jag är van å gå upp en sådär elva-tolv nångång nu när jag inte haft något att göra :p...efter jag duschat å sådär så gick ja till skolan å lämna tillbaka ett gång med böcker...det var väldigt tungt att bära kan ja säga :p...men det var inte ens alla böckerna utan ja har kvar de som ja hade med i uppsatsen i fall att ja måste kolla nåt i dom

Så träffa ja Ida där åxå å vi åkte med Sara och Mikael till först Storheden och sen stan...ja tänkte kolla om ja hitta nåra bra skor eller kläder men ja ä ju inte så bra på det där med shopping :p...ja hitta inget som vanligt...å om ja hitta nåt så var det fel storlek eller för dyrt :p...ja ä ju ganska snål av mig...men Ida hitta iaf nåra grejer =)...jo ja hämta iofs mina linser så ja fick ju med mig något hem iaf...vi åt lunch i stan åxå...Thai buffé...det var väl ok men ja ha ätit bättre kan ja ju säga...de friterade kycklingarna var torra =(

Ja såg sen när ja kom hem att ja hade fått kommentarer av examinatorn på uppsatsen nu åxå så nu har ja nåt å pyssla med i helgen :p...den här gången ä det ju på datorn hon skrivit så då behöver man ju inte tyda vad som står iaf =)...men det var ändå en sak som hon skrivit som ja inte fatta va hon mena med så ja får väl se om ja kan klura ut det eller måste fråga...men det känns lite jobbigt å fråga henne så ja kanske frågar min handledare i stället för han ä mer hjälpsam å inte så skrämmande :p

Idag tänkte jag ju att det skulle bli fint väder för det var ju soligt när ja gick upp men intedå...det börja ju blåsa å så har det regnat lite..suck! Å imorgon när ja ska sitta med uppsatsen å fixa är det säkert superfint väder då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0