Ingenting att göra

Jag har inte fått något svar från min handledare ännu angående min uppsats så jag börjar bli lite stressad över det där...det var ju ända i måndags som jag skickade in den...om ja inte får något mail av honom idag vet ja inte vad jag gör...ja hatar att bara gå runt å vänta om dagarna...det finns ju inget annat att göra...ja kan ju inte fixa till den förrän jag vet vad som ska fixas till...ja vill ju kunna göra klart det där så jag kan skicka in den till examinatorn igen liksom...

Igår gjorde ja ju då inte så mycket...jag satt ute typ 1,5 timme men det gick inte att sitta så länge för ja fick så ont i rumpan av stolarna...ja teste två olika stolar men ingen av dom var tillräckligt skön :p...dessutom strök jag gardiner som vi har köpt som vi ska ha i sovrummet...det har gått segt men nu har vi iaf gardiner i alla rum...eller ja ha intehängt upp dom ä iaf men det kan ja ju göra idag...ja tänkte även spela lite Sims på datorn men det gick inte bra för Johannes grafikkort ä typ trasigt så det gick inte å spela =(...

Ja gick upp vid elva idag...skönt å sova länge å ja har ju ända ingenting å göra så då är det ju ondigt å gå upp tidigt :p...sen så ha ja kollat den vanliga rundan här på internet så nu har ja inget å göra igen...ja ha beställt biljetter hem nu åxå...ja kände att det inte går att vänta längre nu...det blev den tredje juni...ja tänkte egentligen ta femte eller fjärde men dom dagarna verka va rätt så fulbokade...det gick bara flyg på kvällen typ å det går ju inte för då finns det inget tåg som går så ja kommer hela vägen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0