Jag har svårt att förstå vad examinatorn menar egentligen

Idag har ja faktiskt inte gjort så mycket med Uppsatsen för jag gick igenom Anitas kommentarer igår en gång...men ja tänkte väl kolla igenom en gång till så jag inte har missat något...men det är fortfarande två grejer som ja inte förstår hur ja ska göra med å det ena är att hon har gjort streck där det inte är text ibalnd å då vet ja inte vad det är meningen att ja ska ändra :p...för det är såna där streck på kanten när det är något där ja ska ändra...å när det är text så är det ju bara å kolla där va hon ha föreslagit...men om det inte är någon text vad är det då meningen att man ska göra? Å det andra ja inte fattar vad det betyder är på översikten som ja har som bilaga som är en tabell...där ha hon skrivit "Formatted Table"...å ja vet inte vad som menas med mig...ja skrev ett mail till Rickard å fråga om han visste vad det betydde men han  visste inte det så han skrev att han var rädd för att ja måste skriva å fråga Anita :p...så nu ha ja skrivit ett mail till henne då...men det lär ju dröja ett tag innan hon svarar för hon ä nog inte en sån som svarar på helgen såsom min handledare gör :p...ett annat problem med den där uppsatsen är att det verkar som att de olika styckena flyttar på sig i olika versioner av word...för när ja skickaden hade ja alla överrbriker överst på sidan men när ja fick tillbaka den så hade en del flyttat sig så den inte såg helt klok ut :p...en annan konstig sak är att den dr kommentaren Formatted Table gick bara att se om man öppna dokumentet på Johannes dator...han har ju en nyare version av word...men om man öppnar på min dator så ser man inte den kommentaren...ja förstår mig verkligen inte på word ibland :p

Idag är det underbart varmt ute...ca 24 grader i skuggan...jag å Johannes var en sväng till Ormberget förut...han sprang å jag gick...men jag blev svettig ändå för det var så varmt...men det var väldigt skönt att komma ut en sväng...man måste ju passa på när det är sånt här väder...

Dessutom så ha ja helt tömt tvättkorgen idag...så att de flesta kläderna ä rena när ja ska åka till Arvika


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet inte säkert, men kan det vara att hon menar att du ska dra in på mellanrummet, där det inte är ngn text alltså?!



Hade du mkt att ändra? Fick du också samma om att du fick välja om du ville förkasta eller köpa?

2009-05-31 @ 12:13:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0