Klänningen i verkligheten

För ett tag sen beställde jag ju kläder från Halens och anledningen till att jag beställde var ju klänningen som jag skrev om i det här inlägget

Men när jag fick hem klänningen så satt den absolut inte lika fint som på modellen...det är ju sällan man har likadan kropp som en modell liksom...men ibland passar kläderna och ibland gör de det inte alls...en del av kläderna som ja skickade efter passa ju å tunikan tycker ja väldigt mycket om iaf =)

Men ja tänkte iaf visa hur klänningen satt på mig för det ser verkligen komiskt ut =)

  
Lika som bär? =)

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

den klänningen har jag haft uppe på min blogg som köpobjekt men alla sa som du, att den sitter förjävligt på. Synd =/

2009-05-24 @ 15:37:26
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0