Nu är opponeringen gjord

Åhh vad skönt! Nu har jag äntligen varit på opponering för C-uppsatsen å det gick väl rätt okej iaf...ja kunde väl svara på de flesta frågor å så...å de frågor ja fasade kom inte upp å det var väldigt skönt...ja fattar inte att min teori inte sågades helt så dålig som ja tycker att den är...min opponent Frida var väldigt snäll tyckte ja...hon sa att hon tyckte att den var bra =)...men sen får man ju se vad Anita har skrivit om den åxå...hon är examinator...ja satt nära henne under oppositionen så jag såg ju att hon hade klottrat ner varje sida i varje uppsats med fel :p...så det lär ju inte vara någon skillnad på min...så hon skulle ge det där till handledarna så att man sedan får ha ett möte med handledaren å diskutera igenom det som hon skrivit...så att man får komplettera å så...hoppas inte det blir mycket att komplettera :p...om ja måste ha nåt annat i teoretiska referensramen så måste ja väl låna nåra nya böcker och läsa...suck...men men vi får väl se...

Sedan jag har kommit hem så har jag sovit för jag har sovit så dåligt i natt...det var väldigt skönt...ja drömde t.o.m. att jag var på opponering igen...fast i stället för att diskutera uppsatserna så diskutera vi hur bra våra handledare hade varit =)

Dessutom så har jag lagat  mina träningsbyxor...det var ett väldigt stort hål i grenen som jag inte vet när ja fått...ja hoppas verkligen inte det syndes när ja t.ex. var på Body Pump...inte så kul å visa trosorna för alla liksom...men nu är felet åtgärdat iaf =)

Kommentarer
Postat av: mikK

Sv: precis! det verkar bli färre och färre barn i den åldern som faktist är BARN! :(

2009-05-13 @ 18:17:52
URL: http://iqfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0