Röstat

Jag har ännu inte fått något svar från min handledare angående min uppsats så jag har inget speciellt att göra idag heller...det börjar faktiskt bli rätt så tråkigt och stressande det här...annars brukar ja ju få svar efter en eller två dagar men inte nu inte...nu är det en vecka sen som jag skickade in den men ännu har jag inte fått något svar...ja vet iaf att han fått den för ja va tvungen å skriva ett mail å fråga efter två dagar eller nåt =)...jaja ja hoppas han snabbar sig på nu iaf

Idag började jag dagen med att gå till skolan å lämna tillbaka några böcker...sen så förtidsröstade jag åxå som man kunde göra i skolan idag...men eftersom jag inte är så insatt å inte vet vad de olika partierna vill så rösta ja blankt...känns ju lite dumt att låta slumpen avgöra vilket parti jag skulle välja så då kändes det bättre att rösta blankt...

Sen så åkte jag till stan å tänkte köpa linser men dom hade inte såna inne som ja ska ha så ja måste åka in till stan nån annan dag åxå den här veckan då när de har kommit...

Sen så har det inte hänt nåt mer direkt idag...å nu vet ja inte riktigt vad ja ska hitta på...det brukar ju inte gå nåt bra på tv direkt den här tiden på dan så :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0