Skickat in uppsatsen igen

Igår skickade jag in den reviderade C-uppsatsen till min handledare...så får vi väl se vad som händer sen...ja har då ingen aning...antingen ska väl jag eller han skicka in den till examinatorn igen å förhoppningsvis kommer den inte tillbaka lika nerklottrad igen som förra gången...

Men en sak funderar jag på...vad gör man när examinatorn och handledaren säger olika saker...för examinatorn hade markerat att jag hade skrivit fel på referensen för Skollagen men när jag frågade min handledare sen om det för jag såg inte vad hon hade skrivit så sa han att det skulle vara så som han hade sagt från början men att examinatorn tydligen var av en annan mening...jag gjorde iaf som min handledare hade sagt at det ska vara så får vi väl se hur det går med den saken

Igår satt ja å försökte leta upp primärkällorna till i princip allt som jag skrev i den teoretiska referensramen å det gick väl ganska bra iaf...ja hitta alla iaf...men ja tycker det låter så krångligt när man ska referera till orginalkällan å sen skriva "refererad av XXX"...ja vet ju inte om det är exakt så man ska skriva heller men vi får väl se

Jag fick skriva till en mening på abstractet och sammanfattningen åxå eftersom att de blev för korta när jag hade ändrat enligt examinatorns anvisningar...ja hoppas bara att hon inte tar bort något mer för då måste jag hitta på något mer att skriva för sammanfattningen är 150 ord just nu och den ska vara 150-200 ord

Idag kommer Ida hit för i kväll klockan sju ska vi till en klasskompis på avslutningsfika...en sista chans att se alla...sen så kommer ju en hel del av dom sluta...vi kommer väl va typ fem eller nåt som fortsätter nästa år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0