Snart opponering

Nu på onsdag så ska vi ha opponering på C-uppsatsen...det är bara sju stycken som har hunnit klart med sina uppsatser å det är typ hälften av klassen...ja ä väldigt nervös inför det där...det känns inte alls bra...att kritisera andra känns inte bra även om det bara är deras arbete...jag ska opponera på en uppsats som handlar om ungdomarna i Luleå planerar att flytta eller stanna kvar efter studenten...som tur är känner ja inte hon som har skrivit uppsatsen så bra så då känns det inte lika jobbigt att påpeka saker som kan göras bättre...det vore ju värre om det var Ida som satt där...men jaä nog mest nervös över vad min opponent kommer att säga om mitt arbete...jag har ju gett henne en buffé av fel att välja mellan känns det...men ja vet inte rikitgt vad jag ska svara om hon kommer med smarta frågor om varöfr jag har gjort som jag har gjort...dessutom kommer ju våran examinator att vara där och säkert fråga en massa jobbiga frågor å säga att man måste göra om hela upsatsen...eller kanske inte göra om hela det vore väldigt grymt...

Just nu har ja huvudvärk å orkar inte kolla mer på uppsatsen för tillfället...ja ha hittat en del saker som ja kan ta upp iaf...en del stavfel å så finns det ju men såna grejer ska man ju inte ta upp...så ja får fundera över vilka saker som är för detaljerade å små för att ta upp å se vilka saker som ä större å viktigare kanske...

Jag och Johannes var ute en sväng förut å gick för det var ju 15 grader å rätt så soligt...men deet var inte så skönt för det blåste så mycket å så var det ju moln så solen försvann ibland...

Klockan sex ska vi på Body Pump igen...får se hur det går den här gången...ja hoppas att ja inte får lika mycket träningsverk som förra gången för då blir det jobbigt att ta sig till skolan på onsdag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0