Uppsatsen inlämnad

I natt vet jag inte vad det var med mig...vid klockan sex vakna jag av att ja mådde illa å hade en malande värk i magen å bröstet...det var väldigt obehagligt...ja vet inte vad det var för fel....så sen kunde ja inte sova så bra på hela natten efter det för värken ville inte släppa...så ja ä rätt så trött nu...funderar på att lägga mig å sova en stund...

Halv tolv träffa ja Ida i skolan å vi var och lämna in våra uppsatser hos examinatorn...hon verkar ju ganska hård alltså...för hon sa att hon skulle se om vi hade nåra fel å sa att alla studenter brukade göra fel i referenslistan...så då bläddra hon först till Idas referenser å såg nåt fel där å sen kolla hon i min å sa att det var ett komma fel å ja hade glömt en punkt å hon tyckte visst hon va väldigt rolig...men det tyckte inte jag och Ida...man blir ju bara mer nervös om hon gör sådär ju!

Sen så var vi å åt lunch på Mikes...

Det är så fruktansvärt dåligt väder idag alltså....det blåser å regnar å är bara fem grader ute...det är inte alls trevligt att vara ute när det är så...

Jag såg nu att examinatorn hade skickat ut en oppositionslista åxå...eller rättare sagt två...på den första var det meningen att ja skulle opponera på en C/D-uppsats :p...så ja är verkligen glad att hon hade tagit tillbaka sin uppsats så jag slapp göra det...men ja tänker inte börja fundera på det där idag...ja känner att ja inte vill börja med det...ja börjar kolla på det imorgon i stället =)

Nu tänkte jag som sagt sova lite å sen tänkte ja stryka lite kläder som legat väääldigt länge i strykhögen, känns som ja har tid med det nu idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0