Hagel

Idag tog jag en riktigt lång sovmorgon...ända till tolv =)...ja ä på god väg att vända på dygnet känner jag...det är ju inte så bra det...men det är ju så skönt att sova länge på morgonen å va uppe länge på kvällen så...å när man inte måste upp å göra skolarbete så blir det ju lätt så så

Men tyvärr skulle ja nog inte sovit så länge för då kunde jag vara ute i det fina vädret...när jag gick upp var det nämligen strålande sol och 18 grader i skuggan...så efter ja hade duschat så smörjde ja in mig med solkräm för jag tänkte sitta ute i solen ett tag...men när ja kommer ut så har det kommit upp en massa moln som skymmer solen...så ja tog på mig en tröja å hoppades att solen skulle komma tillbaka...men molnen blev bara fler å mörkare å ja hörde några prata om att det regnade på Storheden...så jag gick in  i stället å satte mig här vid datorn...

Efter ett tag så började det då hagla...å det övergick sen till regn så nu ösregnar det där ute...så det går ju inte att sitta ute å sola idag inte :p...ja hörde hur det mullrade lite förut åxå men det verkar inte komma nåt mer så det var väl för att det gick om så snabbt värmen å sådär...eller vad vet jag :p


Hagel utanför vår balkong

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, det där var ju otur och typiskt :(

Här har det mullrat för fulla muggar.. men nu verkar det spricka upp.

2009-05-23 @ 15:34:11
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0