Stressfri dag

Idag tog jag en rejäl sovmorgon...ända till kvart i tolv =)

Sen så har ja varit väldigt duktig idag å städat...ja ha dammat överallt å städat toan å torkat av bord å skurat ugnen...men jag har inte dammsugit...ja ville inte störa Johannes eftersom han låg å sov...han kom hem nio i morse för att han hade jobbat under natten...men det skulle behöva göras det åxå så det kanske man får ta nån dag om man hinner med...

Det kändes väldigt konstigt att inte behöva stressa och göra en massa skolarbete idag...man kunde liksom bara ta det lugnt idag...vid tvåtiden hade min handledare skrivit ett mail om att han hade fått examinatornn kommentarer och att jag kunde gå och hämta dom i hans postfack...så jag får väl gå och hämta det imorgon då...han skrev att "Du tycker säkert det ser ut som hemskt många synpunkter men det är faktiskt färre än det brukar vara i ett manus från Anita." så det känns ju ganska bra iaf =)...det är ju alltid kul å höra sånt

Efter att Johannes kom upp så gick vi till gymmet en sväng...det var väldigt skönt ute idag...man skulle väl ha gått en promenad eller nåt när det är så fint väder men jag tycker det är så tråkigt å gå själv å Johannes sov ju mest hela dagen så

Å nu ha Johannes åkt till jobbet igen å ja sitter å väntar på att Criminal Minds ska börja

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att ha det städat och fint :)

2009-05-14 @ 22:38:47
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0