Dålig dag

Idag känns det som en dålig dag. Idag känner jag mig ledsen. För allt och ingenting. Jag känner så ibland, jag bara känner mig ledsen fast jag inte vet varför. Det låter kanske lite konstigt men jag har aldrig sagt att jag inte är konstig. Å när man ändå är ledsen så tänker man på saker som man kan va ledsen för å då blir saken inte bättre.

I helgen har ja fortfarande inte hunnit plugga något så ja känner mig rätt dålig när det gäller det. Ska väl försöka sätta igång med det snart. johannes ligger fortfarande å sover. Han har varit å jobba fredag och lördag så jag har varit ensam i helgen igen. Fast det gör väl inte så mycket egentligen för när han ä hemma brukar han ju ändå sitta vid datorn och jag vid tv:n. Det är synd att han inte tycker om å se dom programmen ja vill se.

Vad gjorde jag då igår eftersom ja inte hann med å plugga? Ja det kan man ju undra. Jag gick upp vid tolv så då var ju hela förmiddan förbi. Sen var ja å tvätta å var en timme på gymmet. Så va jaå handla mat åxå å slutligen så strök jag kläder. Ja jag vet att det kanske är lite onödigt att stryka kläder men nu gör ja det iaf. Sen så satt ja en del framför datorn å gjorde onödiga saker å sen kolla ja på tv.

Ja såg en liten snutt på nån dokumentär om en flicka som hade anorexi. Hon var åtta år! Ja fattar inte vart världen är på väg. Det var från Storbritannien å de sa att 3/4 av alla 7-åringar vill bli smalare. Man ska inte ens behöva tänka på såna saker när man är i den åldern! Ja börja undra på hur man själv ska göra när man får barn så att de känner sig fina och duger precis som de är. Jag själv har aldrig brytt mig speciellt mycket om att ja skulle va tjock eller så och jag hoppas inte mina barn gör det heller, om ja får nåra.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen, vad tråkigt du kände dig så ledsen :( Hoppas det känns bättre imorgon!

2009-11-16 @ 00:35:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0