Datorn skräms

Idag när jag skulle sätta på datorn skrämde den mig verkligen! Det stod "No operation system found" med vit text å resten var bara svart. Det var inte speciellt kul. Ja fick lite smått panik där en stund å tänkte att allt ja har på datorn skulle försvinna. Så ja gick å hämta teknikern här i lägenheten =). Men han visste inte riktigt vad man skulle göra eller så å han sa att hårddisken kanske var sönder. Å det hjälper ju väldigt mycket :p. Men vi stängde iaf av datorn å satte på den igen å då funka den helt plötsligt som vanligt. Så det var ju tur det. Nu har jag iaf sparat min uppsats på usb i fall att det skulle hända något. Ja hade sparat en del av den förut åxå men ja gjorde det inte senaste gången ja arbeta med den. Men nu är den sparad iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0