Det känns inte bra nu...

Idag gick ja upp vid nio för jag skulle träffa min handledare. Igår gjorde jag ju klart enkäten. Så han hade lite funderingar. Den är ju fortfarande lite lång men ja vet inte riktigt hur ja ska göra om ja ska ta bort något eller helt enkelt ha kvar längden på den. Ja frågade honom om ja skulle ta bort könperspektivet å först sa han att han hade funderat på det men sen argumentera han för att det borde vara kvar. Å så börja han prata om att LTU har ett genusperspektiv men det märker man ju inte av så mycket. Eller att man inte märker av det så mycket är min åsikt det sa inte han.

Han sa iaf att jag ska försöka få 3-5 personer att svara på enkäten och se om dom tycker att det är någon fråga som är svår att förstå eller så. Å då ska ja ge den till den tänkta målgruppen helst. Så helst ska det ju bara lärare i grundskolan. Men nu känner jag ju inte så många sådana så jag får försöka se om det finns nån jag känner som känner någon lärare. Tyvärr så känner jag ju inte så mycket folk heller så vi får väl se hur det går med den saken. Jag skickade nyss iväg ett mail till mina klasskamrater för att se om de känner någon. Men det är ju inte säkert att de läser sin studentmail så ofta heller :p

Dessutom frågade han om jag hade kontakt med någon skola där jag kan lämna ut den färdiga enkäten men det har jag ju inte å det hela känns väldigt jobbigt. Å så fråga han om ja hade tänkt bli klar innan jul å det har ja ju tänkt. Det skulle ju va väldigt bra. Men det verkar som att både jag å han tvivlar på att ja kommer klara av det nu så det känns ju ganska jobbigt.

Så när ja kom hem efter det där så gick ja raka vägen till sängen å la mig igen å gick inte upp förrän mycket senare både för att ja va trött och för att ja inte orka ta tag i något å för att allt kändes jobbigt. Å det gör det fortfarande =(

Kommentarer
Postat av: helena

Åsa är ju lärare, hon kanske kan hjälpa dig?

2009-11-28 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0