Inget speciellt

Idag har ja inte gjort speciellt mycket plugg. Men ja skyller på att Håkan förstörde min planering. Haha =D. Det är ju väldigt bra å skylla ifrån sig :p Det var iaf meningen att ja skulle träffa honom vid två idag men han skicka mail att han inte kunde det så vi ska ses imorgon i stället. Å då skulle ja ju kunna göra andra saker då men det blev inte riktigt så :p

Men jag var iaf två timmar i skolan för att leta artiklar på tidigare forskning iaf. Så nånting ha ja ju gjort iaf då =)

Igår var jag på BodyPump och det konstiga är att jag typ inte har någon träningsvärk idag =). Det är nog första gången. Det kan ju kännas ibland om ja gör vissa rörelser men det känns inte annars. Så ja kanske ha blivit lite starkare trots allt. Fast det känns verkligen inte så :p

Johannes kom hem förut å är väldigt förkyld (hoppas ja). Men han skrämde mig med att det kanske är svininfluensan. Men ja vill inte bli sjuk nu så ja försökerhålla mig på avständ. Ja ska ju till Ida å fika =). Hon fyller ju år idag å så. Dessutom hade bilen stannat i Sangis så han har lånat sin mamas bil hit.

Johannes ha satt i de nya ramminnena i min dator idag åxå å det är underbart =). Den går snabbare å saker som ja inte ens kunde göra kan ja göra nu :)

Jaa jag har väl inte så mycket mer att skriva nu...så det var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0