Har blivit fotad på träningen :p

Nu har ja då varit på BodyPump. Som tur va så var det inte hon som det skulle va ledare idag som va där utan hon var nån annanstans. Men det var ju bara bra tyckte ja eftersom ja inte tycker hon som var ordinarie ä så bra. Det var en annan person som ja känner igen från Arvika med idag, hon ä lillasyster till en som ä lika gammal som mig tror ja. Det känns liksom lite konstigt å se folk därifrån här uppe, det blir liksom fel. Men ja våga inte börja prata med henne eller så för ja ä ju så blyg :(

En väldigt jobbig sak idag var att det var en fotograf där och tog kort på oss när vi träna. Ja har ingen om varför han gjorde det å vart de bilder kommer att hamna. När jag tränar vill jag absolut inte att någon ska ta kort på mig :p. Ja hoppas inte ja syns bra på korten han tog . Han tog ju liksom från alla håll i salen så nåt kort är man ju så klart med på. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0