Hur ska man göra?

Alltså om jag sover så länge som jag vill tills ja känner mig någorlunda pigg så går ja ju upp väldigt sent å typ halva dagen är borta.

Men om jag går upp tidigt på morgonen (eller iaf någorlunda tidigt :p) då blir ja så trött under dagen. Speciellt om jag läser :p. Så då måste ja sova å då brukar det inte bli bara en kvart som egentligen räcker. Utan då blir det ju nån timme eller två.

Så frågan är ju då vilket som är bäst och hur jag får mest gjort?



Idag har jag gjort klart ett utkast på en enkät men jag är verkligen inte nöjd. Det känns inte alls bra. I och med att ja skulle få in teorin på nåt sätt så följde jag Ajzens mall för hur man ska göra en enkät men det kändes inte så bra. Jag har även skrivit lite till på teoridelen.

Å nu sitter ja här å ser på Criminal Minds å mår illa. Ja åt nämligen ungsbakad lax å bulgur. Det var ganska länge sen ja åt det så ja tänkte att det skulle gå bra den här gången. Men inte då. Varje gång ja försöker äta det så blir ja lite illamående å ja vet inte varför det är så. Men ja får nog helt enkelt undvika att äta det nån mer gång. För det är inte speciellt trevligt att må illa :p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0