Kalas

Denna helgen har varit händelserik till skillnad mot andra :p

På fredan åkte jag ifrån en förkyld Johannes. Jag åkte buss till Kalix och mötte Ida vid busstationen i Kalix halv fem. På bussen satt ja bredvid en man som såg på film på sin dator å åt godis somhan prassla med å drack dricka, så det var som att vara på bio förutom att ja inte våga se på filmen det känns ju lite konstigt å göra. Ja låg i stället å sov typ. Ja hade sagt till mig själv att ja inte skulle göra det för ja gick ju ändå upp så sent men det gick inte att hålla ögonen öppna.

När vi kom till Ida gjorde vi pizza till mat å det var gött. Sen droppa det in mer och mer folk till kalaset å vi fika av dom goda kakorna som Ida hade bakat. Men man orka inte ta av alla sorter tyvärr eftersom det var så många. Som mest var vi 7 personer tror jag. Det kändes lite jobbigt ett tag eftersom ja bara känner Ida och jag har ju lite svårt för sociala sammanhang :p. Jag hatar att ja ska va så blyg och inte vågar säga nåt =(. Men men så är det.

Efter fikat så såg vi Idol och åt godis och chips. Det var väldigt konstigt att Erik hängde lös tycker jag eftersom jag ser honom som självklar i finalen. Men det var ju tur att han inte åkte ut iaf =). Vi såg även "Flickvänner från förr" som var en riktig sån där förutsägbar tjejfilm =)

  

Ja hade jättesvårt att sova på natten. Ja vet inte riktigt varför det var så svårt. Senaste gången ja kolla på klockan var runt tre nån gång. Å så vakna ja första gången vid nio så igår var ja rätt så trött under dagen.

Under lördagen var vi ganska slöa jag och Ida. Vi såg på tv å satt vid datorn å sånt där. När det var dags för mat var ja sugen på kycklingtoast från Myggan men det borde ja tänkt på tidigare för dom stängde om tio minuter så det blev inget av det. Det var så längesen ja åt en sån å dom ä ju så goda. Henrik å Ida fundera på sushi men det gillar inte jag å till slut kom dom på att det är rätt dyrt så det blev pizza igår igen. Fast från pizzerian denna gången.

På kvällen så såg jag och Ida Robinson och "Benjamin Button". Å även igår hade vi köpt lite godsaker =). Så det blev en ganska så onyttig helg men det får man ha ibland åxå tycker ja. Det var iaf väldigt trevligt tycker jag å skönt å få lite omväxling i tillvaron =)

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var kul att du kom. Det är inte lätt att vara blyg, men det var ju bra iaf att du kom :)

2009-11-22 @ 21:35:53
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0