Panik!

Idag har jag träffat Håkan och vi diskuterade hur ja ska gå vidare med min uppsats. Ja fråga honom om han visste när vi ska ha opponering men det visste han inte men han skulle fråga Anita. Ja hoppas verkligen det är i januari för om det är i december finns det ingen möjlighet att ja skulle hinna med det. Han kom även fram till att även om ja har opponering i januari så skulle ja behöva va klar med uppsatsen typ 10 december. Ja fick lite smått panik för det är ju bara en månad kvar då! Det gäller verkligen å komma igång å jobba nu annars kommer ja inte bli klar denna terminen. Det är ju en massa moment kvar på uppsatsen, eller rättare sagt alla moment :p. Men nu ska ja iaf börja skriva på inledningen, det blir lite klippa och klistra från min gamla uppsats å lite nytt. För ja kan ju inte bara skriva av den inledningen som ja hade till c-uppsatsen. Tänk om allt var ett enda citat liksom =). Nä nu gäller det att verkligen dra upp sig ur sängen om mornarna å få något gjort. Göra enkäten och analysera datan kommer nog ta ett tag liksom så det är ju bra om man kan få klart enkäten å lämna ut den så fort som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt! Det kommer gå bra i slutändan, det är jag säker på.

2009-11-07 @ 00:25:10
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0