Slödag

Idag vet ja inte vad det är med mig för ja ha känt mig så trött å slö å har inte haft nån ork till plugg. Dagen började nio och fortsatte med att jag träffa Håkan. Hans fru var där åxå å låna hans dator när vi hade handledarsamtal. Hon kom även med lite åsikter å synpunkter på mitt arbete åxå. Just nu känns det väldigt svårt med hur ja ska skriva enkätfrågorna, ja vet inte riktigt hur ja ska göra. Men ja får väl försöka få ihop nåt. På onsdag ska ja träffa Håkan igen och då ska ja förhoppningsvis fått ihop ett första utkast till en enkät.

När ja kom tillbaka hem så va ja så trött så ja tänkte att ja skulle sova en timme till tolv men det blev visst tre timmar så ja kom inte upp förrän två :p. Efter typ en halvtimme så följde ja med Johannes till gymmet å vi träna bröst, triceps och mage. Denna veckan ha ja vart riktigt duktig på att träna måste ja säga, ja ha vart där tre gånger denna veckan =). Det är inte ofta som ja ä där så ofta, det brukar  bli typ en gång i veckan annars.

Men sen efter att vi hade kommit hem kände ja mig jätteslö å loj å orka inte med nånting så ja ha inte pluggat nåt idag. Ja får försöka ta igen det i helgen eller nåt.

Ja fick reda på resultatet på hemtentan åxå idag och jaf fick VG! 27 av 30. Ja fattar inte hur det har gått till. Den var ju så svår tyckte jag och jag tyckte inte att ja visste vad ja skulle skriva på allt utan bara skrev lite på känn :p. Men det gick visst bra det =)

Nu består kvällen av att se på Idol. Ja tycker inte att Reza var så bra som hon brukar va idag. Det hördes verkligen att hon inte ä bra på engelska idag. Ja ha ju tänkt på det förut men idag märktes det mycket tydligare än annars tycker ja. Ja gilla verkligen Mariette och Calles duett "Someone new", kanske för att den låten påminner mig om en bra stund i mitt liv =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu blev jag nyfiken, vad påminner den låten om för bra stund? ;)

2009-11-14 @ 00:30:25
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Låter inte löjligt. Låter mycket trevligt och som ett mysigt minne :)

2009-11-15 @ 01:40:15
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0