Studiebesök på F21

Idag var jag verkligen uppe i ottan å det är ja inte van vid, jag gick upp klockan sju. Å som alltid när ja inte får sova så länge ja vill utan ska upp tidigt så låg ja å vakna hela tiden å kunde inte sova så bra. J ycker det är ganska jobbigt att när man väl måste sova hela natten å behöver all sömn man behöver då ska man hålla på sådär å vakna hela tiden. Suck! Men det är väl säkert för att ja ä rädd å försova mig eller nåt :p.

Vid åtta så traskade jag iaf iväg till skolan för å möta dom andra. Sen åkte vi till F21 för vårat studiebesök som Sara i klassen har ordnatåt oss. Hon har ju tjänsteledigt därifrån för å studera nu. Vi började med att få kaffe (eller i mitt fall choklad) och sommarkaka som Sara hade bakat. Sen så var det tre män som jobba där som prata å vi fick se arbetsplatsen där operatörerna har koll på flygtrafiken i Sverige. Det var väldigt intressant och de som prata var väldigt bra på att förklara. Å det känns som att det kopplar väldigt bra till det vi har läst i teknisk psykologi.

Vi var klara ungefär halv tolv och då helt plötsligt var det en massa snö överallt där ute, när vi hade gått in där vid nio så fanns det ingen snö alls så det var en snabb förändring. Sen var det bara att åka hem å äta lunch. Sen gick ja å la mig igen å sov i två timmar. Det var väldigt skönt kan ja säga. Å sen ha ja inte gjort så mycket mer.

Imorgon ska ja träffa Håkan å ja ska ha kommit fram till hur ja tycker att ja ska fortsätta mitt arbete framåt. Men ja ha inte funderat så mycket på det än. Vi får se om ja har nåt bra å komma med imorgon. Det känns som att ja inte kommer komma igång snart. Ja ä ju så seg. Lallar bara runt om dagarna å gör inte så mycket. Ja borde rycka upp mig på nåt sätt men det är svårt. Men ja vill ju klara av att göra klart uppsatsen till opponering å så å inte ha det släpande efter mig när vi börjar med andra kurser till våren.


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att studiebesöket var bra!



Nä, den har inte lagt sig, bara pytteyttelite på vissa ställen..

2009-11-05 @ 21:12:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0