Utökad släkt

Ikväll ringde mamma å sa att ja ha fått en till släkting. Min kusin å hans tjej ha fått en liten kille. Eller inte så liten egentligen för han vägde 4 kilo =). Å han skulle egentligen komma den 4:e december så han var lite tidig men det var nog lika bra när han ändå va så stor. Så nu har ja två släktingar som fyller år idag, även min kusin Emma gör det.

Idag tänkte ja gå upp tio men kom inte upp förrän tolv. Varför ska det va så skönt att sova för?!

Jag har inte pluggat speciellt bra idag kan ja ju säga :p. Det enda jag har gjort är att läsa en artikel och skriva lite om den i avsnittet för tidigare forskning.

Dessutom gick ja på BodyPump vid sex idag. Men det var nog ett misstag för under den sista kvarten fick ja så ont i magen. Det var verkligen jobbigt att göra alla övningarna med magont. Dessutom började ja må lite illa åxå. Men det var ju tur att det var den sista kvarten av träningen och inte hela iaf =). Men när ja kom hem så tog ja en Ipren så då blev det bättre.


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med tillskott i familjen! :)

2009-11-24 @ 10:50:56
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0