Varför får jag inget gjort?

Nu är det redan kväll (eller nästan iaf) å ja har inte gjort ett skit, precis som igår å förrgår. Ja fattr itne vart dagarna tar vägen. Ja tänker att ja ska hinna göra så mycket men när dagen ha gått så ha ja inte ens gjort hälften.

Ja tänkte kolla om det var nåra böcker ja behövde låna på biblioteket som ja kan ha användning av i min D-uppsats. Men det har ja inte gjort. Fy skäms på mig! Ja känner att ja borde komma igång nu för ja vill inte bli sådär stressad på slutet som ja va i våras. Men det kommer säkert bli likadant denna gången. Ja lär mig liksom aldrig av mina misstag :p.

Imorgon tänkte ja gå till skolan på nån slags arbetsmarknadsdag för sociolgi och psykologiprogrammen. Ja tänkte att det kanske kan va intressant å gå på å se vad man egentligen kan göra efter examen för det vet ja inte riktigt å det är väldigt jobbigt när alla hela tiden ska fråga vad man ska göra sen. Jag vet ju inte! Så sluta fråga! Nä men det är faktiskt svårt att veta riktigt vad man vill göra när man inte vet vad man kan jobba som. Ja vill ju inte börja drömma om å jobba med nåt å sen få reda på att ja inte kan jobba som det. Det känns ju lite jobbigt liksom.

Ja ska iväg på BodyPump vid sex idag. Tyvärr var det med den instruktören som jag gillar minst men ja tänkte att det är bäst att ja kommer iväg å inte skjuter på det för då kan det dröja ett tag innan ja kommer iväg. Igår va ja faktiskt på gymmet åxå en sväng. Ja stog på en Crosstrainer en halvtimme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0