Bokat resa

Imorse gick jag upp vid elva. Jag hade ju tänkt gå upp tio men ja råka ligga kvar en timme till. Inget ovanligt för min del nu för tiden direkt. Sen gjorde ja inte så mycket, satt vid datorn lite å så.

Efter ett tag så gick ja till skolan å låna lite böcker för ja tänkte läsa på lite om Olweus program mot mobbning igen för ja fick till uppgift till på måndag att komma på syfte å specificera mig lite mer till D-uppsatsen. Det verkar som Håkan ä lite mindre styrande än Rickard som handledare å det passar verkligen inte mig :P. Ja vill ju ha nån som säger till mig hur ja kan eller ska göra. Men Håkan ä mer så att han frågar hur jag har tänkt å vad jag vill göra. Å han säger att han vill inte säga för mycket för att påverka mig. Men ja vill ju bli påverkad! Haha det där låt ju lite konstigt kanske men =)

Efter jag varit på biblioteket så gick ja t Stil å trampa en timme på en crosstrainer. Ja tyckte jag var väldigt duktig faktiskt. Å det var absolut inte så jobbigt som det var å va ute å springa i skogen. Så ja får nog hålla mig till gymmet. Tänkte se om ja tar mig iväg på BodyPump nån dag åxå.

Sen ha ja bokat resa hem till Arvika 21-28 oktober idag åxå. Å ja tänkte att jag skulle boka iaf hemresan när Johannes var ledig så ja kolla att han va ledig den 27. Å vad gör jag då? Jo bokar den 28:e så klart! Ja blir så irriterad på mig själv ibland alltså. Jaja men ja får väl åka buss då. Men det är mitt eget fel så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0