Fredag

Idag har jag funderat lite på D-uppsatsen med syftet å det jag skulle göra till på måndag. Men ja gjorde ju inte direkt så mycket som ja hade tänkt så ja får kolla på det i helgen åxå. Ja ska kolla lite i böckerna som ja låna tänkte ja ju. Men idag var det något som tog emot så ja kunde inte öppna böckerna. Som en osynlig kraft som höll mig tillbaka. Även kallad lathet =)

Jag har även tvättat lite idag. Inga konstiga tanter eller ilskna hundar där idag =)

Jag var även duktig å var på BodyPump här idag. Ja ä lite stolt över mig som ha vart på gymmet två dagar i rad nu. Igår med crosstrainern å idag då på BodyPumpen. Vanligtvis är det bra om ja går en gång i veckan. Ja ä verkligen inte bra på å motivera mig att gå dit :p. Det är så mycket varmare å skönare å sitta i soffan framför teven.

En sak som ja funderar på när ja ä på BodyPump ä om ja gör rätt på ryggövningarna. För ja böjer inte på benen typ känns det som å det ser ut som dom andra böjer en massa på benen. Det kanske bara känns som att ja gör annorlunda. Ja vet ju inte hur det ser ut när ja gör det liksom. Men det är ju inte bra om ja gör fel så att det är dåligt för ryggen. Men om man försöker böja på benen så blir ja ju så skakig så det går liksom inte å stå så.

Under kvällen har ja kolla på Idol. När Kevin ch Jordin (eller hur det nu stavas) tänkte ja på att hon såg så lång ut mot honom. Vet inte om hon ä väldigt lång eller om det är han som ä kort eller både och men det såg lite roligt ut tyckte ja =). Dagens tema tyckte jag var bra, de flesta Michael Jackson låtar ä ju bra. Camilla åkte ju ut i kväll å det kvitta för min del, hon är ingen favorit för mig :p.

Just nu sitter ja å funderar på varför det är så mycket dåliga program på tv:n just nu :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Tänkte tipsa om min relativt nya och populära JULBLOGG.

Många har valt att länka till mig i sina egna bloggar.



Bokmärk eller lägg till på Bloglovin´ för att vara säker på att inte missa all JULSTÄMNING den ultimata julbloggen bjuder på!



MVH Elin - Julbloggen ♥

http://julaftonsmorgon.blogg.se

2009-10-20 @ 12:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0