Halloween

Nu ha ja kommit tillbaka till Norrland igen efter vistelsen hemma i Arvika. Här ligger det faktiskt lite snö på nåra små plättar här och där men ja ha inte vart med om att det har snöat än. Ja tycker snön ä ganska sen i år, imorgon är det ju faktiskt november redan!

Igår satt ja typ hela dagen å skrev på hemtentan. Efter det var jag helt slut i huvudet. Det kändes väl inte så bra med tentan men ja hoppas på G iaf. Den var väldigt svår tycker jag.

Idag gick jag upp halv tolv, det var väldigt skönt att sova ut. Sen bar det av till tvättstugan för våran tvättkorg var ganska överfull. När ja skulle ladda andra omgången kläder så var den ena maskinen klar å den andra stog på 3 min så ja tänkte att ja kunde plocka ur den första och hänga upp den medans ja vänta på den andra å när ja hade gjort det så stog den andra på noll så ja tänkte att då är den ju klar snart. Men inte då utan den fortsatte så ja satt där å kolla på när den gjorde tre sköljningar å centrifugera. Inte alls spännande kan ja ju säga å ja blev väldigt irriterad på att maskinen inte visade rätt tid.

Sen så va ja å Johannes i stan å ja handla smaksatt kaffe till pappa eftersom det snart är fars dag, eller iaf nästa helg. Det är ju så svårt å handla nåt när han inte önskar sig nåt å inte gör så mycket om dagarna.

Sen så blev ja så hungrig så vi åkte till Pastabacken å åt mat å unna oss efterrätt tom =). Efter det så handla vi även mat på Kvantum. Ja köpte även godis där "i fall att det skulle komma nåra utklädda barn å tigga godis", eller vi kan ju säga att det var därför iaf =). Egentligen ä ja ju en ganska stor godisgris å det gör inte mig något´om det inte kommer nåra barn =D

Får se vad som händer i kväll. Det blir väl å se om det går nåt bra på tv eller så. Det går väl säkert nån skräckfilm på nån kanal men det tänker ja verkligen inte se på så rädd som ja. Sen vi kom hem från affären ha Johannes skrämt mig tre gånger redan :p. Fast inte med vilje då men ja ä så lättskrämd så fort nån ä där dom inte borde va så skvätter ja :p


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, vi är så lika.. Jag är också lättskrämd.



Låter lite roligt med "skvätter", som att du skvätter i trosan typ för att du blir så rädd :P Tror inte man säger så i Norrland, inte vad jag hört iaf..



Hoppas du fick ha godisarna ifred ;)

2009-11-01 @ 19:17:26
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0