Hemtenta

Det var ju meningen att ja skulle göra min hemtenta under min vistelse här i Arvika. Det går sådär med den saken. Jag är så fruktansvärt trögstartad. Den ska lämnas in nästa fredag så jag har exakt en vecka på mig. Så just nu är det ganska lugnt. Men tiden tickar ju liksom ganska fort. Ja tänkte ju att ja skulle börja med det där idag. Å börja med att läsa igenom anteckningar å OH-bilder från lektionerna. Men sen hade ja lite problem med hur ja skulle lägga upp arbetet å gav upp för dagen :p. Så ja får ta nya tag nån annan dag helt enkelt.

Det är nog första gången vi har en hemtenta eller den som ja lämna in förra månaden va ju åxå det men ja räknar inte riktigt den som en riktig hemtenta. Det är ju inte samma slags frågor utan det var ju mer uträkningar å sådär. Men den här hemtentan känns ganska svår faktiskt. Vi får se hur det går med mina svar :p. Den sista frågan känns verkligen inte kul. Redan när ja läste boken kände jag att ja inte fatta nånting i det kapitlet å ja ville inte ha en fråga på det. Å dessutom hann han inte gå igenom det avsnittet på lektionstid. Så ja vet inte riktigt hur ja ska klara av den frågan. Får väl se om ja hittar mer förståelig information om det på internet eller nåt :p

Snart ska ja iväg till Hanna och låna dusch och se på Idol =)


THERP, hur ska ja förstå det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0