Någon som vill låna mig en dusch?

Nu är jag hemma hos mamma å pappa i Arvika. Jag kom igår vid fem över sex.

Dagen började redan klockan sju då jag gick upp. Sen fick ja trava iväg till busshållplatsen å vänta på busen i kylan. Sen var det bara att byta buss i stan till flygbussen. Vi fick faktiskt åka flygbussen gratis =). Å det säger man ju inte nej till =). Ja vet inte om chauffören kände sig extra snäll eller vad det var. Sen var det bara att sätta sig på planet och ge sig av.

När ja kom till Stockholm var jag väldigt hungrig så det fick bli pizza för min del. Det var inte helt fel. Sen var det tåg som gällde med byte i Karlstad. När vi kom till Karlstad så rpoa de ut att man kunde ta ett tidigare tåg till Arvika om man skynda sig. Men det gjorde jag inte för ja hade ju biljet på det lite senare å ja vet inte om man kan byta så ja sket i det iaf.

Det hände inte så spännande saker under resan, jag låg mest och sov =).

Så nu ha ja vart hemma en dag då. Enda problemet är att de renoverar badrummet så det finns ingen dusch just nu. Så det problemet måste ja lösa på nåt sätt.

idag var jag och pappa å handla mat. Å enda anledningen till att ja följde med var att de bjöd på tårta. Vilken snäll dotter ja ä va?! =D. Palmviken firar 15 år eller nåt så därför bjöd de på tårta. Det var prinsesstårta. Även på lördag ska vi nog till stan för då bjuder de på fika på banken =). Det är nån slags bankdag då. Så det blir mycket fika nu. Vi ska även hämta Helena som kommer vid tolv eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0