Roligt mail

Jag läste precis min student mail och hade fått följande mail från min lärare:

Hej Sofia,

Din redogörelse är mycket utförlig och bra med beskrivning av utprövningen och numrerade tabeller t ex. Noggranna diskussioner även i obekväma lägen då saker varit svåra tolka. Helt felfritt tekniskt. Du/ni upptäckte finessen med att jämföra faktorladdningar på uppgift C med item-total-korrelationer i item-analysen. Mycket välskrivet och lätt att följa. Enkelt att sätta betyget VG på dig.

Bästa hälsningar

Rickard


Det var verkligen ett roligt mail =). Det känns ju kul att han tyckte det var lätt att sätta vg på mig även fast det kändes som att allt ja skrev inte var så klart som han tydligen tyckte då. Men det gjorde min kväll iaf. Nu kan ja känna mig glad och stolt ett tag.

Men det känns inte som den andra hemtentan kommer att gå lika bra. Jag började skriva på den igår å då skrev ja bara på de lätta frågorna. Dessutom har ja upptäckt att läsanvisningarna visst inte stämde med det som kom på tentan för två frågor kommer från ett kapitel som jag nu inte läst eftersom ja inte trodde det behövdes när det inte fanns med på anvisningarna. Så det tyckte jag var väldigt dåligt. Så nu måste ja ju läsa det kapitlet åxå. Ja börjar känna mig lite lätt stressad över den här tentan. Idag har ja inte hunnit göra något på den för ja ha vart med Sandra typ hela dan å nu på kvällen ha ja känt mig så trött så det känns inte som någon idé att ens sätta sig och försöka göra något på den. Men ja får väl försöka att ta nya tag imorgon då. Suck! Det kommer iaf inte bli en vg-tenta känner ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0