Slappardag

Idag har jag haft en riktig slappardag. Igår läste jag nämligen klart allt ja ska läsa i teknisk psykologi å ja orkar ju inte läsa allt ett varv till heller det känns lite väl ambitiöst =). Så då tänkte ja att ja kan ta det lugnt idag å inte göra nåt skolgrejs alls.

Så ja gick inte upp förrän klockan tolv idag å det var väldigt skönt. Jag älskar att sova. Ja drömde en väldigt konstig dröm i natt. Ja drömde att ja födde fyra barn, två tvillingpar. Å dom va jättesmå, vägde bara 1 kg var. Å så skulle Helena mata ena bebisen med godis. Å ja blev arg på henne för man kan ju inte mata en sån där liten bebis med godis heller men det tyckte hon visst att man kunde. Det hela var väldigt konstigt. Drömmen hade nog någor med att ja såg på förlossningskliniken när ja åt lunch igår =).

Vid ett åkte Johannes iväg till Haparanda för han skulle jobba.

Efter det så gick ja till Ica å handla. Ja skulle lämna in "Män som hatar kvinnor" åxå för vi såg den igår. Den var bra men väldigt hemsk. Man skulle visst inte äta något när man såg den för ja blev illamående :p. Jag hämtade även ut mina vinterstövlar som jag har beställt från din sko. I affären så hade de smakprov på yoghurt idag, det var inte helt fel =). Ja köpte även en choklad som ja aldrig ha testat förut som ja tänkte pröva i kväll då.


Jag har köpt den till vänster


När ja kom hem så skulle ja göra lunch å då skulle ja hyvla ost till smörgåsar. Men vad händer då? Jo ja hyvlar mig i tummen med osthyveln! Ja måste ju va världens klantigaste! Det blöder ju så mycket i fingertopparna så ja fick sätta på ett plåster :p. Å tyvärr är det inte första gången ja gör så, när ja jobba på café en sommar så gjorde ja åxå det. Men den gången var det värre, då hyvla ja av skinn :p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0